Sklep internetowy działający pod GOSMET prowadzony jest od 20 lat przez firmę GOSMET MAREK AUGUSTYNOWICZ NAGAWCZYNA 389,39-200 DEBICA
NIP 8721038617
§1. Ochrona danych osobowych.
- Dane osobowe przekazywane za pośrednictwem sklepu GOSMET są przetwarzane przez F.H GOSMET MAREK AUGUSTYNOWICZ NAGAWCZYNA 389. Powierzone nam dane osobowe są wykorzystywane wyłącznie w celu:
- Realizacji umowy.
- Jeśli Klient wyrazi na to zgodę, w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep producent-karniszy.pl.
- Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych.
- Każdy klient ma prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania, po zalogowaniu się na swoje konto ma wgląd do swoich danych oraz może je zmieniać.
- Powierzone nam dane osobowe są przechowywane zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa.
§2. Płatności.
- Wszystkie ceny podawane w sklepie internetowym na stronie zawierają podatek VAT (są cenami brutto) oraz są wyrażone w złotych polskich(PLN).
- Klient ma prawo wyboru dowolnej formy płatności i dostawy zgodnie z dostępnymi opcjami.
- Dostępne formy płatności podane są na stronie „Koszt dostawy”.
- Ceną wiążącą dla obu stron jest ta, która pojawiła się na formularzu zamówienia w momencie zatwierdzenia transakcji. Potwierdzenie prawidłowo złożonego zamówienia zostanie wysłane za pomocą poczty elektronicznej na adres podany podczas rejestracji.
- Dowód sprzedaży (paragon lub faktura VAT) jest dołączany do przesyłki.
Należności w przypadku przedpłaty prosimy kierować na rachunek bankowy o numerze
Marek Augustynowicz
Nagawczyna 389
39-200 Dębica
08114020040000380247753929
§3 Dostawa.
- Sklep internetowy prowadzi sprzedaż wysyłkową, mimo to jest możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy po uprzednim uzgodnieniu terminu.
- Po uiszczeniu opłaty zamawiający ma prawo do weryfikacji zawartości paczki w obecności osoby dostarczającej.
- Dostępne formy dostawy podane są na stronie „Dostawa”.
- Na czas otrzymania przesyłki składa się:
- Czas realizacji zamówienia (kompletowanie towaru, forma płatności, wystawienie dokumentu sprzedaży, spakowanie paczki).
- Czas dostawy, zależny od wybranego sposobu dostarczenia.
§4Realizacja zamówienia.
- Ze względu na konieczność potwierdzenia zamówienia prosimy o podanie adresu email i numer telefonu kontaktowego w formularzu zamówienia.
- Złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z jego przyjęciem. Sprzedawca może odmówić realizacji zamówienia, także bez podania przyczyny.
- Przy płatnościach przelewem zamówienia realizujemy po otrzymaniu potwierdzenia o wpływie należności na konto Sprzedającego.
- Termin realizacji zamówienia wynosi od 1 do 5 dni roboczych (zwyczajowo 1-2dni).
- W szczególnych przypadkach powyższych termin może ulec przedłużeniu np. przy braku na magazynie wzoru lub rozmiaru o czym informujemy indywidualnie telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej na adres podany podczas rejestracji.
- Termin realizacji zamówienia to czas między potwierdzeniem złożenia zamówienia, a przekazaniem towaru firmie spedycyjnej.
- Jeżeli z pewnych przyczyn zrealizowanie zamówienia nie będzie możliwe, klient zostanie o tym powiadomiony pocztą elektroniczną i/lub telefonicznie.
§5. Rezygnacja.
- Każda ze stron ma prawo rezygnacji z umowy kupna-sprzedaży jeszcze przed nadaniem przesyłki, jednak musi to nastąpić w formie ustnej oraz pisemnej(elektronicznie) bez podania przyczyny, bez konsekwencji dla jakiejkolwiek ze stron.
- W przypadku zerwania umowy jeszcze przed nadaniem przesyłki kwota wpłacona na konto Sprzedawcy zostanie zwrócona na konto Kupującego w terminie do 14 dni.
§6. Zwroty i reklamacje
- Zgodnie z ustawą wprowadzoną w dniu 25 grudnia 2014r. w ciągu 14 dni od otrzymania towaru istnieje możliwość jego zwrotu lub wymiany na produkt o innym rozmiarze i/lub kolorze. Gdy towar będzie zdradzał oznaki używania lub zabrudzenia sprzedawca ma prawo obciążyć Klienta dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru.
- Aby dokonać zwrotu lub wymiany należy zgłosić ten fakt za pomocą poczty elektronicznej, podając przy tym numer dowodu sprzedaży. Należy jednocześnie określić nazwę, rozmiar i kolor nowego produktu. Koszt usługi transportowej świadczonej przez przewoźnika pokrywa w tym przypadku Klient.
- Różnice w cenie pomiędzy wymienianymi towarami zostaną uwzględnione.
- Koszt przesyłki wymienionego z winy Klienta towaru (np. źle dobrany rozmiar, kolor, wzór) pokrywa Klient.
- W przypadku wymiany produktu na inny lub zwrotu należy go do nas przesłać tak aby towar nie uległ zniszczeniu.
- Aby dokonać reklamacji należy zgłosić ten fakt telefonicznie, a następnie za pomocą poczty elektronicznej, podając przy tym numer dowodu sprzedaży i przyczynę.
- Zwracany towar należy przesłać na adres podany na naszej stronie internetowej z dopiskiem „Zwrot Towaru”.
- Nie odbieramy zwrotów przesyłek za pobraniem, oraz nie posiadających dopisku „Zwrot Towaru”.
- Zwrot towaru do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy kupna/sprzedaży. Zwrot następuje za pisemnym potwierdzeniem odbioru towaru przez Sprzedawcę. Wraz z odsyłanym towarem klient winien zwrócić wszelkie produkty które otrzymał gratisowo.
- W sytuacji, gdy klient zdecyduje się na zwrot towaru, a decyzję poprze pisemną deklaracją oraz gdy zostaną w całości spełnione postanowienia pkt. 9.2 umowę kupna-sprzedaży uważa się za nie byłą i klientowi zostanie wystawiona faktura korygująca do dokumentu zakupu. Po odesłaniu przez klienta podpisanej kopii faktury korygującej zwrócona zostanie kwota stanowiąca wartość zakupionego towaru pomniejszona o koszty dostawy w przypadku gdy ponosił je sprzedający, i w. inne koszty które wykazał sklep, związane z dostarczeniem i obsługą towaru. W przypadku korekty ilościowej towaru Sprzedający zastrzega sobie prawo do wystawienia nowej faktury na usługi związane z dostarczeniem i zwrotem towaru, gdy ponosił je sklep.
§7 Postanowienia końcowe.
- Sklep oferuje sprzedaż tylko i wyłącznie na terenie polski.
- Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
- Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla właściciela sklepu.
- Klient z chwilą założenia konta w systemie akceptuje poniższy regulamin.
- Akceptacja regulaminu jest niezbędna do korzystania ze sklepu.
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego umieszczenia w sklepie internetowym pod adresem producent-karniszy.pl i obowiązuje przez czas nieoznaczony.
- Podmiot prowadzący sklep zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu.
- Wszelkie zmiany wchodzą w życie z chwilą ich opublikowania (zamieszczenia) w sklepie internetowym na stronie producent-karniszy.pl, w związku z czym Klient jest zobowiązany do bieżącej weryfikacji jego postanowień.
- Sklep internetowy prowadzi sprzedaż wysyłkową, mimo to jest możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy po uprzednim uzgodnieniu terminu.
- Po uiszczeniu opłaty zamawiający ma prawo do weryfikacji zawartości paczki w obecności osoby dostarczającej.
- Dostępne formy dostawy podane są na stronie „Dostawa”.
- Na czas otrzymania przesyłki składa się:
- Czas realizacji zamówienia (kompletowanie towaru, forma płatności, wystawienie dokumentu sprzedaży, spakowanie paczki).
- Czas dostawy, zależny od wybranego sposobu dostarczenia.